i'm a lumberjack and i'm ok.




Då var det gjort, årets gran är huggd! Eller sågad rättare sagt, lite mer lättmanövrerat.
Granen kommer inte in i huset förens kvällen den 23dje. När vi barn var små så tog mamma och pappa in den och klädde den efter att vi gått och lagt oss, och så stod det en vacker gran i vardagsrummet när vi kom ner på julaftons morgon, svinmysigt, en tradition som jag nog kommer föra vidare till mitt egna hem.
Nu är vi ju så pass gamla så att vi får varra uppe hur länge vi vill så nu är det ingen överraskning den 24de längre, men nu har det blivit en mysig "kvällen innan"-tradition istället. :)

Nu kommer dagens problem, jag har knappt något att lägga under granen igår! :S
Har inte köpt något till mamma eller pappa iår än så nu behöver jag er hjälp, bra mamma- och pappajulklappar tack?




Om 20 minuter kommer Narnia 2 på 5an, jag tänker kolla, svinmysig film så här i juletider, och jag har faktist bara sett Narnia 2 en gång, när den kom ut på bio. :)



Puss så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0