blablabla.






dan' före dan' före dopparedan'...
Julkännslestasusen är fortfarande på noll trots julgodisfix, knäcken är kokad och m-kulorna är rullade, but still no julefeeling, vad är fel? att simon inte kommer? eller att jag växt upp och insett att julen inte är något speciellt egentligen, det jag ser fram emot är att få ge bort julklappar, längtar tills familjen öppnar klapparna från mig i år, hoppas dom gillar det! :)
Jag är ju inte religiös så jesus struntar jag i, jag har faktist ingenaning om han föddes eller dog eller återuppstod eller jag han sysslade med för onödigt påhitt denna gången, jag tycker heller inte särskillt mycket om maten, sill är min favvo, men det är ju gott till påsk också, skinkmackor går självfallet ner också, 4shooo! men sen är det stopp, köttbullar och prinskorvar är ju inget speciellt, jansons är äckligt, risgrynsgröt är ingen hitt och jag kan inte fatta att vissa familjer har potatis på julbordet, huuuuur trist? :S potasis är ju typ det tråkigaste man kan äta, och så skall man behöva dras med det på julafton också, boring!

Tjattjattjat, jul blir det ju i alla fall, även om jag är inte the mood eller ej och imorgon är det ju dags att slå in klapparna och klä granen, kan ju hoppas på ett lyft, på julstämmnings-skalan. :) haha




pussgodnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0