En patetisk värld!



Hinner jag vara hatisk en sista gång innan jag åker på semester till Turkiet, svar ja!



Bloggvärlden, hur det ens kan få kallas för en egen värld, är fruktansvärd!
Och jag bryr mig inte om alla bråk och skandaler och skit utan att det är ett sådant jävla tjat om den där jävla "bloggvärlden" och dom satans "storbloggarna"...
Folk (främst unga flickor mellan 15-20) är ju som besatta! Dom som bloggar blir som slavar till sitt eget liv, gör saker för att ha något att blogga om, köper nya kläder och gärna något lite onödigt dyrt plagg som man kan visa upp, tar kort på varenda kotta man träffar för att visa att man har vänner, uppdaterar 5 gånger om dagen om inget alls och blablabla!


Jag avlider!
"Storbloggarna" är väl ändå värst, och bäst, men värst för att dom verkligen ser dig själva som Guds bloggande gåva till dom ynge och okunniga stackarna som ställer klockan för att se vad dom stora genierna uppdaterar om härnäst.
SNARK!


Skall jag vara ärlig?
Självklart!
Jag läser bloggarna, avundas då och då det lite dyrare liv än det jag lever och jag kan väl känna igen mig i dom desperata "småbloggarna" som också vill synas en skvätt i rampljuset men jag kan inte sluta hata det!


Jag sa det den dagen jag började blogga och jag säger det igen, Jag bloggar för min och endast min skull, för att jag vill det, inte för att hålle uppe statistiken och får alla att gilla mig, kill me if I begin to act like at fool please!
Tyvärr finns det alldeles för många som bloggar för någon annans skull, "Storbloggarna" är väl ett rätt bra exempel, men det sorgliga är ju dom som har en sisådär 20-30 läsare men verkligen försöker att passa in, I say Skit på er!
Blogga för din egen skull, om saker du tycker om, var inte en jävla stereotyp tack! Eller ännu hällre; blogga inte alls!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0