ACNE






Admire SEK 3999, Acne - NELLY.COMAdmire SEK 3999, Acne - NELLY.COMAdmire SEK 3999, Acne - NELLY.COM



För.Jävla.Snygg.






Hej föresten, jag är hemma från turkiet nu, lite ovärd resa, låg inne 3 dagar och missade fest och sol, men annars var det väl bra förutom att jag fick solexem första dagen (vad i helvete??!! aldrig haft förut, fick panik, fattade inget, använde faktor 35 hela veckan sen!) och att turkarna är såååå påfrestande, deras försök att locka kunder är ju rätt så värdelöst, eller dom lyckas inte på mig i alla fall, kan inte tänkte mig var det är för dumma turister som fastnar för det där snacket... :S
Jag har i alla fall spenderat en hel vecka med rätt så rågödiga brudar så jag har ju egentligen inget all klaga på! Bilder orkar jag ta mig fan inte slänga upp, alla finns på face, PÖSS!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0