Sheep


Kameran åkte fram en liten sväng idag, i Hemsjö, kära Hemsjö, till på köpet.





Snowbells




Söte fåren :)



Rätt så olika kontraster och färger på blomm-bilderna och får-bilderna, men det är så jag vill ha det :)


Jag tycker att det är jätteviktigt med snygga bilder i en blogg, om det är en blogg som lägger upp tattiga och tråkiga bilder tagna med en skitkamera med äcklig och flaschig blixt på typ, dagens outfit, så läser jag i regel inte den bloggen. Om det är en person som bara tar bilder med webcam (ja jag vet att jag lägger in det ibland också, men jag tycker att jag väger upp med fina bilder i överflöd ibland) så är den bloggen portad från min dator!
Jag vet att jag absolut inte är någon mästerfotograf, har bara en vanlig Canon EOS, men jag gör så gott jag kan och väljer att redigera mina bilder som dom blir finare (ljus, kontraster, färger) för fina bilder i en blogg är livsviktigt enligt mig, annars kan det helt och hållet kvitta!


Nu skall jag hoppa in i duschen och försöka bli lite fräsch, skall iofs ivär till sportlife för att dansa för Karin Jarl som varit i USA men kommit tillbaka till sverige nu:) jag skall vara med på liiiiite koreografi och försöka bli så lite svettig jag bara kan eftersom jag har med mig kalaskläder i väskan för vi skall direkt iväg på kalas sen, fräscht Julia, fräscht ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0