Oh Lord!


Som ni kanske vet sedan innan så är ju min högsta dröm att det skall finnas ett tacoställe i Göteborg, eller ännu hällre Alingsås!
Och vet ni vad?
NU GÖR DET DET! :D

Läste att det öppnat ett Tacobar i Göteborg(!!!!!!!!) och min första tanke var "Yes, gissa vart jag och Lina lunchar imorgon!" men icke, verkligheten knockade mig direkt och jag insåg att jag ju går på en diet... SABLAR!
Men jag skall faktist äta i morgon, skall käka någon mummsig sallad någonstans, på typ Paprika eller något, utan pasta förstås! ;P

Taco-rätter innehåller ju nämligen desvärre kolhydrater, och detta är ju ej okej, inte just nu i alla fall, så denna gången blir det sallad, kycklingsallad kanske?
Oh, jag önskar att jag fick ta med mig en egen sallad så jag får med allt gott jag bara kan fylla en lunchlåda med, meeeeeen den blir nog rätt ofräsch under dagen, så jag dumpar den idén idag :P

Men en mysig lunch i solen kanske vi kan få till imorgon, köpa med oss någon stanns och sitta ute, fyyyy vad mysigt! :D



Ja, jag LÄNGTAR tills imorgon!  ;P


Puss godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0