Huvudvärk!!!



Hoppas att alla haft en bra dag, min har varit kass! Jag har haft en sådan sprängande huvudvärk hela dagen och bortsätt från att ha hjälpt mamma med tvätten så har jag faktist legat på soffan hela dagen!

Jag måste ju berätta om min supermysiga helg som var, jag och Lina åkte till Johanna för att ha myskväll och speelover! Kanonmysigt var det:) Och på söndagmorgon åkte vi och plocka upp Linnea för att dra till Liseberg! Vi hade en asbra dag, trots lite regn och vi åkte nog floomride och kållerado cirka 100 gånger.
Så tack till mina brudar för en superdag! <3

Imorgon skall jag träffa Ida, Amanda och Jenny för att börja förbereda inför Sportlifes dansuppvisning, det är i och för sig långt kvar, men vi tänkte vara ute i riktigt god tid denna terminen!

Tänkte bara bjuda på en bild, sedan skall jag gå och kurera mitt huvud lite mer, hej då!


Mina nya dösnygga skor från Scorette!


/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0