H&M-yra

Oj, när jag kollade på H&M efter paljettklänningen och legginsen, så fastnade jag lite, så jag tänkte visa upp några av mina favoriter från H&M.com.


Väskan. Jag vet inte vad det är för fel på mig, men en av mina största skräcker är att lägga för mycket pengar på väskor. Jag vet inte varför, men det gör ont i hjärtat att köpa en väska för mer än 600-700:-, mystiskt! 
Men därför gillar jag denna väskan, den är väldigt enkel och ser inte för billig och plastig ut. Ära vare H&M!

Halsduken är ju inte precis i min favoritfärg men supermysig. (Finns även i svart och mörkbiege.)
Jag hatar nämligen allt som är rosa OCH fult, men vissa saker är ändå fina i rosa om man vet hur man skall klä sig med det.


Ringen har jag faktist köpt själv, den är superhäftig och är exakt lagom ful för att fulländra en snygg utekvällsoutfit. (Missförstå mig rätt.)

Skorna ser en aning för plastiga ut, men till det priset förväntar man sig väl inte mer antar jag. Det finns ju alltid en bättre varriant än H&M, i detta fall skulle Dr Marten göra susen, men jag gillar saker som är billiga. ;P

Stopp och belägg, vi är inte klara än, en liten fågel har viskat i mitt öra att Jimmy Choo skall designa för H&M! Hur kul som hälst tycker jag, det kommer förmodligen kosta en del, men ändå inte i närheten av han orginalpriser, så detta ser jag fram emot! 
 
Nu skall jag gå och fördriva min tid lite i soffan med en kopp te!
Goodbye for now.


/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0