Glitter och glamour!

Hellow!

Idag är jag på "pjamas hela dagen humör", men se det går inte för sig, skall bara borta 19 ikväll och tänkte även på på en promenix om ett tag, så det är bara att klä av sig!

Vad är det för fel på mej?
Jag har blivit en himmla sucker för "nitar och läder, porriga kläder".
Paljetter, som jag alltid hatat förut är min nya favvo, jag har dock inte vågat inhandla något plagg än, jag måste vara hundra på att jag verkligen vill ha det först.
Det är en sak är jag faktist rätt så sugen på just nu, en paljettklänging från H&M som jag tyvär inte hittade någon bild på, men den var med i senaste katalogen, en svart sak i T-shirtmodell med rynk i midjan, mycket nice!

Även så är jag sugen på ett par paljettlggins från H&M, men dom ser nog bätre ut på någon med spagettiben och inte mina stockben.
Dom är snygga!

peljettleggins från H&M, 149:-


/ by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0