För min skull!


En blogg, nördigt säjer många, häftigt säjer andra...
Jag hör nog till de förstnämnda... Huh?!
Det är lite patetiskt att sitta och skriva om sig själv och sitt liv, det tycker jag allt! De som tjänar feta pengar på sin blogg; fine!!!

"Men Julia ditt mongo, varför i helvete har du skaffat en blogg då??"
-För min egen skull, svarar jag på det.

I och med "nästan-arbetslöshet" så har jag skadligt mycket fritid över och varför inte skriva av mig och göra nååågot annat än att glo på tv hela dagarn! Jag har alltid gillat att skriva, fröken sa att jag var bra på det när jag var mindre. Jag kan ju även visa upp mitt fotointresse för intresserade, likaså mitt bakintresse, så why not?!
Jag skriver för min egen skull och skulle aldrig tvinga någon att läsa min blogg. (det gååår ju inte ens!)
Jag kan vara brutalt ärlig, om allt, så håll i er, jag kan vara sur och jävlig, elak som fan,min mamma har till och med kallat mig för "en bitch!" och jag har även blivit utnämnd till "den snällaste och mest ödmuka i klassen" av min ena lärare. and thats me, love it or love it anywhay!

Är jag en hycklare? tja, kanske lite.... Eller nä, det är ju för min egen skull!
Så håll till godo eller slipp, upp till var och en!



Me and Nöken!


Did I mention att jag är en djurnörd?!
OH, I love them!
Jag har 3 katter (Boris, Nöken och Ouzo) och en hund (Baccus), eller jag och jag, min familj... jaja, dom är mest mina i alla fall!

Alltså detta är nördig, men..... Jag älskar kor!!!!!!! hahahah
Katter och kor, jag får inte nog, så söta djur! Jag avliger! :D

Min familj är en djurfamilj, eller inte pappa, men han har inget val! Vi har haft lite av varje, katter, hund, marsvin, ökenråtta, fiskar och när min syster var mindre och var en fånig hästtjej så hade vi en fjording:) (en häst)

Oj, det blev ett längre inlägg än jag tänkt mig, MEN, om jag kommer in på mina kära djur så har jag ingen stoppknapp!
Ja jösses!

Nä nu skall jag sova, skall nog upp och baka något gott imorgon, vad sägs om det? (Jag tar kort!)

Pussnatt!



/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0