Torsdag, 00.14


Still no sign från var min kofta kan hålla hus, typiskt!!!
Bad mamma kolla igenom tvättstugan också, det är myyyyyyycket saker där så inte helt omöjligt att den ligger där inne någonstans, men jag tror faktist inte det...

 

Och apropå ingenting....saker jag måste inhandla:

-Nagelfil,
-Nya Ipodlurar,
-Brett resorband, (måste sätta i ett hårdare resorband i mina nya sammetsleggins, jag köpte L så dom skall räckatill på längden, men jag var visst inte riktigt så tjock som jag trodde, så resorband behövs, känns bra!!)
-Honung (hur skall man kunna dricka en god kopp te utan honung????)
 
Mh, det var nog allt, eller nej, måste köpa en present till pappa också, någon som har nått förslag på vad man köper till en gubbe som typ har ganska mycket och som aldrig önskar sig något??? Tipps tas tacksamt emot!


Jaja, nu skall jag sova, imogon skall jag koreografera, ny koreografi till ny låt till dom små, spännande, eftersom jag har noll inspiration:P haha hur skall detta sluta??!! Dom stora brudarna skall också få nytt såklart, har några steg i huvudet redan nu, skall sova på saken och försöka pussla ihop det imorgon:)


Godnattens!



schhhhhh, nu skall Julia nana... puss! 





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0