sicksicksick


Jo, det är sanning, jag är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!! :S

Fan, jag är ju aldrig sjuk, kan inte ens minnas förra gången jag var sjuk, förutom lite snorig nos och lite ansträgningshosta, men det gills inte enligt mig, bara mesar som anser sig vara sjuke när dom är lite snoriga! Det skall vara rediga grejer som skall få mig att gnälla skall jag tala om!!


Kollade lite på Dansbandskampen nyss, var ju tvungen att kolla in hur lokalstjärnan Emil klarade sig! Han var duktig!!!
MEN von Hofsteinz, såååååååååååååååååååååååå vidriga!!! Riktigt kassa små snobbgossar! Sångaren var ju vara för snorkig, vilket litet prekto! Noll humor och massa hår, jag dööööööör!
Förlåt, skall inte prata mer om dansbandskampen, pinigt gjort av mig.


Kan berätta att jag hade ne jättemysig stund på stan med mina fina brudar!! Dom är bara föör bäst :D
Imån åker Lina till sin morfis och lämnar oss här i en heeeeel vecka:( Men, Johanna och dom andra babsen är ju kvar i stan som tur är!


Nu skall jag knarka halstabletter och kolla på Patrik 1,5 :D
Pusspuss!





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0