Onsdag


Ni vet väl vad detta innebär?! Greys ikväll, missa inte!! Men jag behöver väl inte ens påminna om det längre...
Hoho jag kollar på Greys nu med, repriser, halleluja!!

Menmen, idag skal jag ju som sagt träffs Linnea och kanske Lina på stan för fika och skvaller, lovely!
Jag och pappa måste även bestämma vad vi skall köpa och äta ikväll, mamma är på Ullaredtripp idag så jag och pappa måste fixa mat själva, och då är det lättast att köpa något färdigt, lutar åt sushi, men vi får se. Vi är latmaskar:P haha


Tänkte visa ett par bilder på farmors katter som jag tog i söndags, det var det enda jag han med innan det började regna som en dåre!


Sparris




Ludde


Dåså, där har ni dom, super goa kissekatter:)

jahaja, då går jag och duschar nu, skall vara på stan kl 2, tänkte hinna svänga förbi banken också.

Pussheeeej





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0