Onsdag



På dagsshemat:

  • Vika tvätt - klart!
  • Sportlife kl 19.00
  • Greys Anatomy kl 21.00

Och förutom det så skall jag fortsätta med min kärringsyssla som jag påbörjade igår, vad kan det vara, vad kan det bara??!! Hemlis!!! Visar när jag är klar, men jag kan tala om att jag är jävligt bra på det! :P



PS
för helvete!!!

En liten fågel (min syster) har viskat i mitt öra och sagt att Starbucks skall slå upp portarna Sverige!!!!
Hur ball är det liksom?! Nu slippar jag gå å vänta på att jag skall komma till London innan jag får dricka detta onödigt dyra men ack så goda kaffe! Det första skall smällas upp på Arlanda, liiite långt att åka för en kopp kaffe kanske, då går de snabbare att flyga till London:P hahaha men för hoppningsvis så skall det väl spridas neråt landet så småningom också :) Wiho, jag längtar, en caramel machiato tack!! mmmmmm:)

DS
 


Nåväl, jag återgår väl till min kärringsyssla, toodles!





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0