Måndag 12.18


Hallå i lådan!

Idag är det måndag, innebär dans senare idag, vi skall inte göra något nytt idag, det är ju höstlov nästa vecka och det blir bara jobbigt för dom att komma ihåg ny koreografi en hel extra vecka, man måste ändå gå igenom allt som för första gången, så vi sparar det till veckan efter lovet helt och hållet. Vet att dom tycker det är tråkit att inte få ny koreografi, MEN jag bestämmer och det är bra att bara öva och köra gång på gång det dom redan kan! Måste ju byta låt också, jag valde ju "Love Game" till streetgruppen, men satan vad långsamt den går alltså!! Så jag skall byta till "Show me the money", lite bättre tempo, hoppas dom gillar den!!

Skall se om mamma vaknar snart och vill åka med mig en svänga till stan, hon har ju jobbat natt så hon sover länge, men snart får de va nog! :P

Nu skall jag mumsa i mig lite godis som är över från gårdagens biobesök.
Gillar egentligen inte godis, eller jo det är klart att jag gör, men om jag för välja äter jag mycket hällre chips. Chips är min absolut största last i livet, det är det bästa jag vet typ!!! (fyfyfy, inte bra.....)


Nu stänger jag av, tjingelingon!!





/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0