Join the dark side!


Onsdag, 7/10   (ooops, bara 10 dagar kvar till syrran fyller år... :S)


Det är ett faktum, brunt hår vinner över blont!
Folk har tydligen börjat inse det nu, för allt fler färgar håret mörkt, eller rött. Alla mina vänner är brunhåriga, Karlsson blev ju brunröd häromdagen, och Leyton will join the dark side tomorrow! I love it, brunt hår rules, så är det bara!
Även om det alltid är snyggast med brunt hår, så skall jag faktist bli ett redhead, det får jag faktist för jag har varit brun hela mitt liv, och om jag ångrar mig så är det bara att ringa Polly så slänger vi i brunt igen, underbart!!!

Så, nog om det nu. Idag skall jag ju träffa danslärarna i vanlig ordning, vi skall nog börja på finaldansen idag, den dans som alla barn för tillsammans sist på föreställningen, urkul! Skall åka dit ett tag innan, vill hinna sola och kolla på Idas dansbarn, dom är underhållande:P hahaha


C y'all l8er!




/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0