I´m back!


Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Jag lever :D 
Det var ingen svininfluensa, tuuur, men det hade ju varit lite spännande, eller hur:P

Jag har nog aldrig varit så här sjuk, alltså jag trodde att jag skulle dö på fläcken! Massa feber, helt stört ont i halsen och jag har hostat så fönstren skallrar!!! Men, nu ar det bara lite rassel kvar i halsen, ingen feber eller nått annat, så jag är nog frisk imorgon, eller iallfall på fredag:)


Blev inget besök hos frissan idag alltså, jag bokade om tills på tisdag istället, då är jag garanterat snorfri:P jag längtar!!!!!


I går var jag hos Karlsson, hon hade ju lite kalas och jag gick ditt ett par timmar för att säga grattis och lämna present:) Kul att komma ut ur huset en stund, är trött på att ligga här i soffan!!


Sååå, fick bli lite snabb uppdatering, nu skall jag gå och fråga pappa om vi kan åka lite bil, det tycker jag om:) Bara åka bil och kolla på naturen, skönt tycker jag:) Nu är det ju dock rätt mörkt, men jag vill bara komma ut ur huset lite!!


Sen är det Greys :D
Hejdååå!!!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0