Hipp Hipp Hurraaaaaaaa!


Idag, den 17 oktober, så fyller syrran år! Gamal som gatan blir hon, ja jösses, snart är det rullator som gäller!

Jag längtar efter att ge henne hennes present, oooohh, den är asbra tycker jag:P har även lovat att baka något till henne, får se vad det blir, hon ville ha cupcakes men det bakade jag ju igår så det känner jag inte för idag igen, hon kan ju iofs få några från gårdagens skörd, men vad skall jag baka idag då??
Skall kolla lite recept på nätet nu, hoppas vi har tillräckligt mycket mjöl för å baka nått!! :O

Men, iallafall så äre frulle som gäller nu, sen får vi se vad fantasin letar reda för gottigt:)





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0