Hej och hå!


Kom hem för ett tags sedan, Lina körde hem mej, bussigt!! Det blev Idol hos Eriksson trots allt, hela familjen satt med och kollade,  bäst ikväll tyckte jag faktist att Erika var, gillar inte henne egentligen, hon är rätt tråkig, men ikväll var hon mycket bra tyckte jag faktist! Och sämst som alltid: Rabih, bara för att han är den han är och fjantsjunger sig igenom alla låtar och wailar och stönar och fånar sig... Längtar ju tills det blir typ rocktema, undrar hur han skall klara en låt där han måste ta i, det är ju inget han brukar syssla med liksom.. (jag kan inget om musik, men detta är min personliga åsikter bara!)

Visade ju inga muffinsbilder, hann inte, får bli imorgon, kanske slänger med ett recept också om ni har tur!! ;P

Nu skall jag sova, hårt!!
Godnatten, pusssssssss





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0