Godnatt


Snart halv 1, sova kanske? Jo, det var ju ett bra förslag.


Åh ibland blir jag så arg på min familj!! Min syster är dum, pappa är dum och mamma är dum (men dummast är Simon, för han bor i stockholm!)Jag är minst, det är alltså per automatik alltid mest synd om mig! Eller? Nej, det är klart att det inte är, men det känns så! Jag tycker att jag blir orättvist behandlad, men vem håller med mig? Ingen! hmmm, det är inte alls synd om mig, men det får jag faktist tycka ibland.


I morgon skall jag sola, hm, kanske borde träna när man ändå är på sportlife? Hold your horses! Nu skall vi inte gå ut för hårt! hahaha

Nu skall jag släcka lampan och lägga mig på sidan och sjunka in i en goood natts sömn!

godnatt.





/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0