Ett sista!


Hejhopp gummisnopp!

(en dildo alltså)
Kuuuuuuuuul Julia!!!!

Förlåt för det där, nördigt av mig, ville ju egentligen bara tala om för alla att imorgon skall jag träffa Leyton!! :D (och kanske Pollnow, om hon kan.) Jag längtar, har ju inte sett hennes nya hårfärg IRL än, har ni?! Wiho måste ta med kameran och föreviga att Julia och Linnea (och förhoppningsvis Lina.) är brunetter ihop, I love it!!! :D En fika på Espresso house blir det väl förmodligen, brukar bli så:)



Jag överförde lite pengar igår från mig själv till mig själv, fult gjort av mig egentligen, snodde från mitt resekonto!!! :O (tänkt att jag ens har ett sådant, känner mig mycket vuxen!) MEN, menmenmen, jag gjorde det för ja skall köpa present till Emilia och pappa som fyller år nu i krokarna, dom är dyra i drift alltså! :P hoho

Nu blir det sova för min del, vad ni gör är upp till er!
Men godnatt iallafall pussgurkor!




alltså förlåt, är helt vimmsig och konstig och flammsig, jeg var likadan på danslektionen igår, stackars barn allså!!! Haha dom kommer få men för livet med mig som danslärare:P
NEJ, jag skojar, jag är jättebra som lärare i vanliga fall, hade bara en flammsig dag igår helt enkelt! (och nu med tydligen) Nåväl, skall skärpa mig nu, I pröömes!!







/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0