Emilias B-day!


Blir lite bildinlägg på löpande band nu, får klämma in allt på samma kväll!
Första inlägget är (som rubriken talar om) Emilias födelsedag!



The gift: Ögonbrynstrio och Mixing Liquid.
(En produkt som kan förvandla vilken ögonskugga som helst till en flytande eyeliner, urkul!)

Gör även glitter- och pulverskuggor till mer lättapplicerade ögonskuggor, skall köpa en till mig själv också tror jag. :) 
OCH eftersom Emilia är blondin och inte kommer änvända den svarta ögonbrynsskuggan till sina bryn så kan hon ju använda hela den som eyeliner ihop med vätskan istället! Jag tycker det var en asbra present till en som älskar smink och färger, och hon blev glad för det också tror jag!




Födelsedagscupcakes!!

Så ser dom ut, lade ju aldrig upp någon bild, men här är dom!



The B-day kid!



Jag hittade fint hårpynt!



Kalasrådisar!



23 år!!!!!



PUSS!







/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0