Kvällens på er!


Hejhej kära sverige!


I hate Petra Mede, did yoy know? I really doooooo!!!!
AAAH hon är fuuuul och inte alls rolig, hennes ända skämt idag på Roast på Berns var "Felix pung är jättestor!" KUL att veta!! ah fula kärring, försvinn från tv!
En sak folk gnäller om är att hon förstör melodifestivalen, och visst, fine, hon är jobbig och skriker bara sönder allt jämt, men jag bryr mig inte egetligen, för jag kollar inte på melodifestivalen, om jag inte blir tvingad av mina vänner... Men jag hatar melodifestivalen nästan lika mycket som Petra, så det är lite skönt att veta var hon befinner sig på lördagskvällarna, så jag kan undvika 1an dom tiderna, känns tryggt!
Nå, nog om äckeltanten!

Ett program som jag tycker är jättekul, det är Simon och Thomas, eller "sveriges fulaste hem" som deras program heter just nu. Dom är roliga!! Kollat på de någon gång? Deras snickare Jhonny, hohoho han är kul! mäst för att han har sveriges pipigaste röst, haha och han har väldigt torr humon:) Bra program!

Alltså jag älskar serien, jag har sagt det förut och jag håller fast vid det!!
Här är några av mina favvoserier:

Greys Anatomy
Desperata Hemmafruar
Christine
Vänner
Top model


Ah kan inte räkna upp alla, men god bless serier!
Nu skall jag sova, så goooooog natt kära undersåtar!





/by Julia

Kommentarer
Postat av: ABERLUND

haha,kan visserligen hålla med om att Petra mede är tråkig. men jag tycker ni är lika.

2009-10-13 @ 14:56:22
URL: http://johannaaversund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0