Röj!



Idag är det en riktig röjar dag, inte "röj" som i fest och roligheter, utan "röj" som i röja ur köket och tvättstugan eftersom hela köket skall vara utrivet i slutet av veckan, ALLT! Så jag och mamma har röjt plats i tvättstugan så vi kan knö in kyl och frys och så. Mycket slit, men det kommer bli så fiiiiiint! :D


Idag skall jag vara på Sportlife kl 4, skall träffa Jenny, Amanda och Ida och planera klart uppvisningen och göra mer på vår dans som vi lärare skall visa upp. :)
Mailade chefen igår för att ta reda på exakt vilken tid vi har aulan där vi skall ha uppvisning så nu kan vi bestämma tider på föreställningarna och förhoppningsvis ge ut all info till barnen och föräldrarna nästa vecka, känns skönt!


Skall gå och lägga mig en stund nu tror jag, har sådan faslig huvudvärk :S






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0