Men herrejösses!!!




Jag har nästan glömt bort vad som händer imorgon!!  Klockan 9 skall jag vara på plats, spännande!! JAG ÄR NERVÖS!! :D

Mamma och pappa har åkt för att lämpa av massa skit på Vinden som vi rensat ur köksskåpen, känns riktigt skönt, nu är vi av med det för gott! :) dom skulle även åka och kolla på en tapet på hemvägen, allt skall ju bytas ut, så även tapeten:) Hoppas dom hittar något bra, men om jag känner min pappa rätt så kommer dom inte hem något än, vi kommer nog åka och kolla 711 gånger innan vi bestämmer oss, min papi har sjuuuuuuuuk beslutsångest :P hahaha


Nu ropar pepparkakorna i köket på mig, dom vill visst hoppa in i min mun tillsammans med mögelosten jag köpte igår! Dom skall få som dom vill, inget mig emot :D haha

Sedan är det dansdags, skall bli kul att dra igång igen och idag känner jag min mycket friskare :)






/by Julia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0