Hej alla fans!



Lååång dag idag! Mamma och jag har varit i göteborg idag, shoppat ytterst lite kläder, men en och en annan juleklapp har vi hunnit med! Orkar inte ta en bild och visa, men det var ett linne och en t-shirt från monki, och 3-pac troser från h&m, obligatoriskt! En sväng på lagerhouse slutade med en stooooor kasse med massa smått och gott, underbara affär!
Vi käkade lunchbuffé på Pizza Hut, 79 spänn och du får äta mur mycket du vill, det finns kanske 3 olika pizzor, 2 olika soppor, stor salladsbuffé, och drickan ingår. Helt okej!
Blev även en kaffa lite senare Pour Bon.
Jag har varit helt slut hela dagen, allmänt trött, träningeverk i benen, ont i axlar och armar av allt man bär på, och helt enkelt jätteslö! Så jag somnade i bilden på väg hem, haha och när vi kom hem så sov jag på soffan i två timmar! Underbart!

Pappa är "ute med grabbarna" ikväll. En gång om året typ så träffas hans ungdomsgäng och typ bowlar eller liknande, kul.
I alla fall så sitter jag och mamma och kollar på Donnie Brasco, mmmh-mmh, Jonnhy Depp, SMASK! Vet inte huuuur många gånger jag sett den, men den är ju så stört bra!!!



Imorgon måste jag gå tillbaka till synsam och säga vilka glajjer jag vill ha, skiiii, kan inte bestämma mig, kommer välja det som ingen annan tycker, brukar bli så till sjut för min del.
På kvällen skall jag hem till Bona och träffa tjejerna, vi skall laga mat och prata hela natten lång!!
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket mina underbara tjejer betyder för mig, jag älskar dom, rent ut sagt, helt toooook-mycket! <3




Nu skall jag kolla klart på filmen, och sova sen antar jag! Ha det fiiiint!! Puss!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0