Dönöjd!



Fan va naaaaaaaajs mitt hår är :D

Alltså jag är stöööört nöjd, Tessan är helt makalös :)  Vi tänkte verkligen samma och det var ju riktigt skönt, så det inte hade blivit missförstånd och så, utan vi hade verkligen samma vision! Jag hade med mig en bid på hur jag ville ha det, och det blev typ exakt så, jag är skitnöjd :D
Detta var första gången jag färgat håret hos frisören, och det tog tig, först var det avfärgning som tog tid för jag hade många omgångar brunt i innan, sedan var det rotfärgning och färgning i längderna och jag har mycket hår som skall ha färg! Så det tog sin lilla tid, över 3 timmar:P haha ojojoj

Så här blev det iallafall, lite olika ljus på bilderna, så det ser lite konstigt ut ibland kanske, men this is it! :





Jag är nöjd, och det är huvudsaken! :D






/by Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0