Den sista dansen



Fyyyyyy faaaaan vad mätt jag äääääääär!! Fritterade räkor med ris och sojasås, helvete vad gott men helvete vad flötigt och fy jävelen vad illa jag mår nu......
USCH!


Jag är lite deppig idag, lite sorgsen, det var nämligen terminens sista jazz- och streetlektion för mina grupper idag. Nu är det bara genrep kvar innan uppvisningen, cant wait so see them all on the stage!!!
OH mama vad grymma dom var idag föresten! Vi körde utan spegel hela lektionen idag och jazzgruppen kunde hela sin dans själva utan att jag satt och gjorde med i framkanten, jätte duktiga!!! Och vilken cool outfit vi fick till på streetgruppen, Fanny fick köra med allt, hon hade en asbra bovmask, från ett sådant där brett pannband man hade när man var liten som fanns i alla färger. Hon hade köpt ett svart på maxi för 20 riksdaler och bara klippt 2 hål för ögonen, supersmart! Och så fick hon köra med det svarta läppsiftet och det såg skitfräckt ut, kommer bli jättecoolt på uppvisningen! :) LÄNGTAR!!!!
Längtar även till nästa termin, då skall ha ha ett par grupper till! Skall bli skitkul!! Oh mitt jobb är verkligen toppen. :)


Imorgon skall jag vara hos tandläkaren vid 12, kuuul.... ;/
Sedan skall jag hem en sväng innan jag skall inte till stan vid 3 och träffa Lina för lite julklappsshopping och förmodligen en fika, sedan är det tvkväll at my place! :)

Nä, nu måste jag nog spy en skvätt (inte, men nästan)
kisskiss







/by Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0