Dansdag!



Då : Fotvård, underbart!
Nu : Gossip Girlrepris och hemliga sysslan, blir nog klart idag! :)
Sen : Jobb, jazz och street, funny!


Kortsummering av dagen, fotvården var ren och skär lyx, endast för att det var så gött att få fina och mjuka fötter, göttigt!



Jag kom på att jazzdansen typ är klar, så jag lär kanske ut det sista idag om vi har flyt, så är det bara att öva, öva, öva de 2 sista gångerna! Gött!
Streeten kommer bli klar nästa vecka, och så har vi ju en exta lektion att lägga in om vi vill, så vi har gott om tid på oss! Kommer bli en makalös uppvisning!
Den 8 december kommer vi ha två föreställningar i Alströmeraulan. En för de små barnen, dom mellan 4 och 10 år, och en feting föreställning för de större, från 11 till 20+, det kommer bli fett, längtar! Stor scen och mycket publik kommer få plats, asgrymt!!!


Nu återgår jag till mitt, ha en fin dag!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0