Dans


Oj, var några dagar sedan jag uppdaterade, inte för att någon bryr sig, men det är ju som sagt i för någon annans skull jag skriver häller!

Idag träffade jag, Amanda, Jenny och Ida halv 4 på Sportlife, vi koreograferade till vårt nummer på uppvisningen, kommer bli fett ;P
Klockan 5 var det dags för det efterlängtade mötet med Anna, vår chef, för att prata om hösten som gått, om uppvisningen och om våren som kommer. Känns gött!

Idag är det 2 veckor kvar till våran dansuppvisning för denna hösten så jag kan ju passa på att göra lite reklam här med:)

Tisdagen den 8/12 är det dags, vi håller årets uppvisning i Alströmerskolans aula i Alingsås!
Det är en föreställning klockan 17.30, i den föreställningen är alla de mindre barnen med.
Sedan är det en föreställning klockan 19.00, då med det äldre barnen och ungdomarna.
Det är all möjlig dans vi och våra danselever bjuder på; jazz, street, ragga, house, streetjazz och dance & fun för de mindre barnen.
Kommer bli grymt, så missa det inte! :D


Sådär ja, lite smygreklam fick vi med, underbart!

Nej, nu skall jag sova, kommer väl bli väckt vid 7 eller något imorgon, det är typ då snickargubbarna börjar härla på våningen under mig, där dom renoverar vårt kök, kommer bli grymt spännan de när allt är klart, visar bilder en annan dag!
Godnatt!






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0