Brats och brudar!



Igår vare fest, klackarna i taket!

Vi var alltså i kungsbacka igår på den lillalilla klubben Mingel. Frååååga mej inte varför, eller jag vet varför, för att vi skulle kolla på Nickepicke Hoooooocker! Hans lilla band Trifly spelade där lite igår. Basisten, Fille, var helt klart bäst, en riktig mysman! Nicklas var mest lite dryg och självgod, meeen han är ju "känd", då får man va de :P
Lina var tokig när jag sa att jag hade pratat med Nicklas när han skulle gå och kissa efter mig, hahaha, hon var tokig!!
Men varsågod Lina, han är din! :)
(Men han hade skaffat en ögly piercing, usch!)

Det var gaaalet mycket brats i kungsbacka, dom har ett eget bord på Mingel typ, slämmiga som få! Jag och Johanna hade typ likadana sjalar som 2 av dom, jösses! Ett av rikemansbarnen bjöd upp Johanna på deras "plattform", hon fick champagne. ;)


Det var iallfall en rolig kväll, till en början var det torrt, men sen kom det igång! :) Kom hem vid 4, underbart!


Jag tog inga bilder, min lilla kamera är bajs, men jag snodde faktist en från Lina, hon har lagt upp ett knippe på fejjan från igår.


I love you!







/by Julia


Kommentarer
Postat av: charlie

you think? :)



glad jag blir!!

2009-11-18 @ 20:47:28
URL: http://redandblack.se
Postat av: charlie

man ska alltid vara ärlig så det är bra gjort utav dig :)



tackar och bockar!

2009-11-19 @ 00:20:35
URL: http://redandblack.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0