Grattis


Oj, såg precis att det var 6 dagar och 12 timmar sedan jag skrev något här, oooops...




Det ända jag vill säga nu är grattis på födelsedagen mamma!


Jag älskar dig!






Sen kan jag göra en snabb genomgång av förra veckan;

Tisdag:
Skit jobbig dag till att börja med, skulle till tandläkaren och jag blev sen och allt gick emot mig och jag skadade mig till och med. Men sedan skulle jag träffa Lina på stan för lite julklapps shopping, men det blev mest shopping till oss själva, haha. Vi var på stan länge och tog också en fika och sedan åkte vi till maxi, köpte massa gott och onyttigt och sedan hade vi tvkväll hos mig! <3


Onsdag;
Minns inte, tror inte jag gjorde något.... hahaha mitt minne suuuuger, på riktigt asså!
Eller just det, vi kollade på musikernas julkonsert, mycket bra, men en och annan överskattad dansare fick mig att spy lite.


Torsdag;
Sista raggalektionerna denna terminen, buhu! Annars gjorde jag nog inget...
(Linnea far till Wien med sin kusse! :) )


Fredag;
Till en början inget, tvättade håret med mitt nya shampoo, vet inte om det blev någon större skillnad, men det fick sin veckotvätt iallfall :)
På kvällen träffade jag Lina och Bona, vi kollade på idol hemma hos Johanna, sååååå jävla gött att Tove åkte uuuuut!!!! jävlar vad vi skrek, underbart! efter Idol åkte vi för en glass på MD, sedan vet jag inte vad som hände, och jag vet inte hur mycket jag skall avslöja, men mycket sång blev det och vi har nog inte skrattat så mycket på länge!! Jag älskar mina tjejor till tusen! Tack <3


Lördag;
Pappa och jag gick en sväng på stan för att köpa något till mamma som fylle år idag och jag träffade även Amanda en sväng och köpte lite danskläder. På kvällen var jag hemma och kollade på film med mina föräldrar. :)


Söndag;

Genrep på sportlife hela dagen! Träffade Ida på ICA kl 10, blev hämtad av pappa halv 8.... låååång dag, men mycket rolig, alla är så jäääävla duktiga!! Längtar till uppvisningen på tisdag!


Måndag;
Idag!! haha hitills har jag ätit frukost, tryckt i mig lite godis och svarat i telefon cirka 1000 gånger!
Återkommer kanske underdagen, det blir ju garanterat tårta idag också!



Pusspuss






/by Julia

Kommentarer
Postat av: .

men en och annan överskattad dansare fick mig att spy lite.



Vem???

2009-12-11 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0