Qui qui





Mamma får hem LaRedoutekatalogen lite då och då och vanligtvis brukar jag inte ens slänga ett öga på den för jag tycker bara att dom har kärringkläder i den typ men höromdagen hade jag bríst på något bättre att göra så jag bläddrade igenom den däringa kärringtidningen och fann denna








Stilig, right?!
Jag tycker att den är riktigt classy.
Egentligen hade jag inte tänk att köpa varken ny jacka i höst eller vinter och inga nya vinterskor i år häller för jag tänkte spara pengar men 800 pix är ju inte dyrt.
Glad i hågen knappade jag in mig på deras hemsida för att kika närmare men kunde verkligen inte hitta den så jag letade upp artikelnummret i katalogen och sökte på det på hemsidan och fick upp den jacka som legat först hela tiden nä jag letat och nu tänker ni att jag är korkad som inte såg att det var den men jag tan tala om att så här ser den ut på modellen som fontar hemsidans bild








Genast såg det ut som en annan jacka...
Modellen i katalogen är så himmla smal och snygg och madonnan på hemsidan är ju en kurvig tuttfia (som jag då typ) och den var inte alls snygg på henne!
Så nej, det blir ingen jacka från Laredutt, vilket är lite tur i oturen för dom har nämligen ett erbjudande på hemsidan där man får 40% rabatt på sitt dyraste plagg...




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0