ögonbrynen flickor, ögonbrynen!




Imorgon skall jag på ansiktsbehandlig, skönt tänker ni, smärta skriker jag.
Det må vara en lyxig sak för er med bäbishy, men allt är inte rosor och glass när man ser ut som mig. Jag fasar en aning, det skall jag ärligt erkänna, men som den krigare jag är biter jag ihop och visar ingen smärta!

För att komma till sak så bokade jag även en ögonbrynstrimmning, färg och form skall fixas.
Ni kanske inte tror mig när jag säger att jag har blonda ögonbryn, jojo, sanning!
Om jag inte hade fyllt i mina ögonbryn varje dag hade jag kännt mig naknare än om jag gick uten trosor, typ.
Därför tänkte jag nu lägga på lite mer permanent färg, givetvis kan jag görat själv men när jag ändå slösar ut lite pengar på mig själv så får mina bryn lite skönhetstreatment dom med!
Formen vet jag inte vad dom vill göra med, jag har av naturen väldigt "hornformade" ögonbryn, inte alls så grova som jag skulle vilja ha, så egentligen får dom inte ta något på tjockleken utan mest ta allt utanför, men vi får se..
Raina har typ sådana ögonbryn jag skulle vilja ha, tror tyvärr inte att mitt lilla antikte är stark nog att bära upp sådana buskar, tyvärr!









En liten önskan är att alla växer ut "spermieåldern"! dom där små golfkrubborna vissa envisas med att gå omkring med ser varken normala en snygga ur, bara fult! Punkt!





PS. jag gillade stora hjort-huvudet bäst, men mamma trodde att jag drev en jaktblogg, snopig blev jag! DS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0