and tell the world that i'm coming home.










Idag har jag inte haft något för mig, skulle jobbat men fick byta dag till imorgon istället.
Så imorgon har jag istället massor för mig; kosläpp klockan 11, måste åka tillbaka till stan senast 11.30 för jag börjar jobba klockan 12. På något sätt lyckat köpa en flarra vin och en sallad eftersom vi ska ut på kvällen. Vinet får nog pappa fixa, slutar ju jobba 15 och då är ju tyvärr systemet stängt, jag hoppas däremot att smoggan har öppet ett tag till för jag måste ha med mig lite käk och det måste vara en sallad eftersom jag Camebridge-bantar iår igen och inte skall äta någon fast föda, men eftersom det skall intagas alkohol på kvällen så kanske det vore bra med lite i magen. Kan ju iofs bli billigt annars, bantad och tom mage och en go medicin i kroppen, kan nog sluta riktigt illa också..
Klockan 19 måste jag i alla fall infinna mig på tåget med Linnea, vi förar hos Polly och sen är det dans natten lång och med tanke på handbollsfinalen kan det nog bli folkfest hoppas jag! :)

Återkommer på söndag, tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0