urban sale.




när min familj var i stockholm i helgen så handlade min mor och far två fina saker till mig på urban outfitters-rean, supergulligt av dom!







en fin tubsjal och en gullig liten boxväska.
båda sakerna är extreeeemt svåra att shoppa till mig, sjalar missbrukade jag under gymnasiet men sedan dess har jag inte velat ta i en sjal förutom min tjocka svarta halsduk som jag stickat själv, och väskor är en konstform enligt mig. Alla mina väskor förutom två stycken (eller nu tre med min nya) är köpta på second hand, och dom två som är "nya" är köpta i läderbutiker i grekland och london. Så det finns bara en person som kan ha en likadan väska som mig i den här staden och det är miss Bona för vi köpte likadana i grekland på vår studentresa! :)
jag har otroligt svårt att hitta snygga väskor i vanliga butiker, billigt material, plastiga utseenden, bläbläblä, helt enkelt usch! Vill man ha en riktigt snygg skinnväska  skall man definifivt besöka secondhandbutikerna, man kommer aldrig hitta en skinnväska i sverige idag som är av så god kvalité som väskorna från 60-80 talet, inte en chans!
Meeen nog nu, i vilket fall som helst så fastnade jag på urbans hemsida och sitter och prickar för sådant som skall kollas på när jag åker upp till stockholm. Gud vad jag längtar, skall blir så skönt att bara komma bort, även om det bara är till stockholm, det är i alla fall en liten flykt från verkligheten och allt jobb, och dessutom skall det ju hälsas på simon&ellen givetvis!
Denna sommaren har bara innehållit jobb för min del, gött på sitt sätt, men en liten tur skall pigga upp och det är faktist inte såå långt kvar! :)



Föll lite för några fler av deras väskor. (vad är det för fel på mig nu då?!)
(fanns jättemånga olika varianter av den väskan mamma köpte till mig.)

Skitfrän!



svinbra för att piffa upp en stram, annars lite trist, knut! och du behöver ju inte ens ha hål i öronen!





kan du låta bli att älska dom? ;)





men göta petter, klockan är över 10, dags för sängen för det skall jobbas imorgon, som vanligt skulle jag kunna säga nu för tiden! :)






Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, awesome shorts !

2011-08-02 @ 02:07:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0