brown sugah'.





Helst av allt vill jag att mitt hår skulle se ut såhär, färgmässigt alltså.
Tyvärr så kommer det aldrig ske då jag har 5 olika utväxter och det blir för vinrött varje gång.
Men visst är det vackert?









Så istället för att tjaffsa med min nuvarande färg och aldrig bli 100% nöjd efter mina frisörbesök så skall jag bara en gång för alla blir mörkbrun igen, slår väl aldrig fel eller? Inte för att jag kommer bli helnöjd efter detta heller, det blir jag aldrig.
 Jag var i stan igår och gick runt på olika frisersalonger och frågade vad dom tar för en helfärgning, 400 och uppåt sa någon, 900 och uppåt sa en annan... gissa vilken jag väljer, jag menar huuuur fel kan det bli, enfärgat mörkbrunt kan man väl inte total misslyckas med?
Jag vill i alla fall få en och samma färg på min skalle en gång för alla, och efter detta frisörbesöket så skall jag fixa utväxten själv med billigaste toningen på maxi.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0