bäbis.
















Jag längtar ihjäl mig efter Jennys bebis, sötaste lilla valpen!
Snart är vi ute på våra vanliga promenader som när vi var ute med finaste Birkis, jag tänkte skriva "som på den gamla goda tiden" men det var ju faktist senast i höstas i var ute på våra dogwalks.
Gud vad gos med en valpis, men oj vad glad jag är att det inte är min valp, jag hade inte orkat ha ansvar för en liten voffsing...
Men en liten katt skulle jag inte säga nej till, det är mer på min mentala nivå, en kattvalp kan jag klara av! :)



I alla fall, fy fan vad kul för Jenny och hennes familj att dom vill skaffa en ny hund, alla var ju väldigt ledsna när dom var tvungna avliva gosisen Birk, bra att dom kände att dom ändå orkade skaffa en ny skrutt. :) 





 

Kommentarer
Postat av: elin

ja, 12 maj vässar vi armbågarna och armbågar oss fram helt enkelt, haha

åååhå, såg den på fb, så jäkla söt!

2011-04-19 @ 14:21:49
URL: http://beyondblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0