Vad är det för fel på läppen?



Jag kollade precis på kära överärliga Kissies blogg och förlåt men vad är det för fel på läppen?  och ögonen? och håret?

Hon hade lagt upp en modellbild på sig själv och hon såg faktis nästan exakt ut som en av rumpnissarna i Ronja Rövardotter, bortsett från hennes sönderblonderade hår med svart utväxt.
Inte nog med hennes "rumpnisselook", hon hade även lagt upp en bild på sig själv utan smink, och hennes överläpp är nog 5 gånger så stor och plutig som en medelsvensk, jösses amalia.

Jag tycker ändå att hon rätt cool, inte just att hon är en aggobitch, men att hon verkligen kör sitt eget race och skiter i vad folk tycker, jag hade aldrig pallat att ta så mycket skit som hon ändå alltid får, jag hade kapitulerat kan jag lungt säja.
Så är hon en stark och självständig kvinna, eller bara sjukligt osäker och tar till sin attityd som försvar? Båda sakerna skulle jag gissa, men vad vet jag?  

summan av kardemunnan, Kissie ser ut som en rumpnisse enligt mig, hon tycker själv att hon ser väldigt bra ut vilket är rätt, det är så det skall vara!



/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0