MRL + Datorfix!

Hejhej!

Okej, håll i hatten, för idag har jag tränat!!!
MageRumpaLår har jag och Linnea varit på idag, ganska kul och vi skall nog träna någon gång nästa vecka igen, tänkte att vi skulle komma igång lite smått.

Sedan så har vi tagit hjälp av en vän till familjen idag som har fixat och trixat med våra datorer och fixat mitt internet som inte funkat innan, skönt!!

Idag är det fredag, skall bara vara hemma idag, mamma jobbar natt så jag skall hålla pappsen sällis!
Imorgon känner jag för att åka ner på stan, får se hur jag gör. På kvällen vet jag inte, brudarna och jag pratade om kräftis, men jag vet inte, vi får se, hoppas vi iallafall kan ses imån, en vecka sedan nu!

Nu kilar jag ett tag, hörs kanske sedan!


Puss!


Underbar webcamkvalitet!



/by Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0