Shopping!


Hejhopp!

För lite mer än två timmar kom jag hem efter en dag i göteborg med Lina P, haha när vi åkte dit var vi trötta och när vi åkte hem var vi trötta OCH skadligt flummiga! :P haha

Köpte det jag ville ha, en sporttopp, göörsnygg, plommonfärgad, och lite annat smått och gott, dock inte så mycket kläder, lika bra det kanske...
Fast en sak som jag verkligen ville ha köpte jag inte, en snygg svart oversize t-shirt med spets upptill, jättesnygg, men jag hade velat prova den i strl L för å sett hur den satt, så jag köpte den inte, korkat tycker jag så här i efterhand...


Det här kom jag i alla fall hem med idag:



Sammetsleggins, Trosor, Ögonbrynsskugga, Gosedjur, Nitskärp, Muffinsformar, Sporttopp, Smörknivar + Örhängen.



Fina lila muffinsformar med blommor på!



Mina nya rådjursörhängen, så fina!! :)


Mysig dag idag, tackar Lina för det!


Nä, nu skall jag kolla på "Här är ditt liv", kul... haha





/by Julia


Kommentarer
Postat av: emilia.

löv the earpins men vad tusan ska du med 500 smörknivar med?

2009-10-10 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0