Mens



Förlåt, man får ju inte tala högt om den saken, men får jag bara säga hur stört oooooooont i magen jag har!!! Detta är de värsta dagarna jag vet, tur att det bara sker var tionde vecka, förr vae det anorlunda, undrar hur jag överlevde då?! :S
Vet inte om jag skall kalla det i-landsproblem, för kvinnor över hela världen har ju detta problem, vissa mer eller mindre, så det är ju att problem vi delar världen över, inte ett så kallat "lyx problem", alltså har jag all rätt att tycka synd om mig själv!


Nu skall vi se på film här hos familjen Olsson, "Män som hatar kvinnor2, fick låna den av Lina igår och pappa blev överlycklig!
Så fram med chipsen, it´s movietime! ;P






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0