Julfeeling!



Ojojoj, kom som en våg över mig, alla julkännslorna! I kombo med tomteparaden, julmust, juleskumm, esteternas julkonsert på onsdag och massa snack om vad vi skall göra innan jul! Listan blev lång, men jag har säkert redan glömt bort något.

- Glögg- och pysselkväll
- Julbak
- Julmiddag @ Bona
- Jul på liseberg
- Julhandla
- hmmmm, glömde bort den sista grejen. vi hade kommit upp i sex viktiga punkter, menmen.
Det blir i vilket fall som hällst rätt speckat, allt skall hinnas med på den tid som finns kvar innan jul, ovh främst bara på helgerna då Linnea och Johanna jobbar och går i skolan, tufft!


Kom nyss hem från Sportlife, sista koreografiträningen ikväll, satte det sista, så nu behöver vi bara fixa kläder och öva in det så det sitter som berget!
ÅÅhhhh snyft, denna veckan är det dags för dom sista danslektionerna, sorgligt!! Men uppvisningen kommer bli en, ursäkta uttrycket, så jävla fet avslutning på terminen!!! Och vårens kurser börjar ju i januari igen så det blir en liten vila över jul, then we go again!!


Åh kom på en sak jag måste visa!!
Jag hittade sådan där rutig tejp som man tejpar med över fogar innan man spacklar, och så fick jag en snilleblixt!!!
Rutor på ögonlocken, huuuur coolt liksom! Skulle kanske inte använda det ute, men det var häftigt att trixa ihop!
Lookie;










Och ett par andra, som jag bara gillade ljuset på, som blev rätt fräcka:







Aaaaand done, nog för idag!
Nu blir det kvällsmat, macka och te! PUSS






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0