Fredag - 6 dagar kvar



Hejhejheeeeej!!!


För det första; jag fryyyyyyser! :( Iskallt här hemma, fy!!

Idag gick jag upp runt 10, rätt okej anser jag. Mamma var i full gång med bakningen när jag kom ner i köket, och när hon ändå hade allt framme så snodde jag ihop ett sats (en kaksats allstå!) med choclate chip cockies, smaskis!!
Sedna vare bara till att hoppa in i duschen för det vankades lunch på stan med mina tjejor klockan 2, lovely! Idag blev det thai, gottigt, fast jag blev dock himmlans mätt alldeles för fort, orkade inte ens en tallrik på buffen, pff mesigt värre alltså!! Sedan blev det självklart en svänga på stan, Lina köpte cpsnygga skor!!!!! I love them, om inte hon hade köpt dem så hade jag gjort det, på fläcken!

Imorgon skall vi ju till göteborg, jag måste främst gå till Panduro, Lagerhause, Monki och Weekday. Dessa butiker vill jag ju främst till för min egenskull, men sedan måste jag ju köpa resten av julklapparna som jag har kvar också, jösses vad skall man köpa??? :S Måste köpa något mer till mamma, till pappa, till Simon, eventuellt till Emilia och jag hittar något bra, något mer till morfar och till farmor,..... tyyyyyp hela släkten kvar alltså! Eller jag har redan påbörjat alla, men jag gillar att ösa på med klappar, så jag måste köpa typ en till till alla... haha jobbigt, jag har så himla svårt att komma på bra klappar! Speciellt till mamma, vad köper man till en mamma?! Jaja, jag får leta imorgon, hoppas på det bästa. Annars hoppas jag att pappa är ledig på kanske måndag, så kan han och jag ta en julklappstripp, vore inte helt fel!

Vi skall ju till hotellet på kvällen också, så det får inte bli för lång dag i götet, vore najs å hinna med en vilo innan det är fest! ;P Hela gänget är samlat i morgon, känns så hiiiiiimmla kul, dölängesedan vi var ute ihop! Längtar! :D


Nä, men skall vi kanske avsluta med lite snygga bilden från vår lunch idag, vad sägs om det va??
Enjoy!!


Snyggjohanna!


Snygglina!


Snygg(pose)julia!


Borde egentligen lägga upp lite snygga filmer också, säger inte vad det handlar om, men det är dödenskul allstå, tycker vi i alla fall! ;P

Nä, nu blire mat här hemma, ha en toppen kväll alla snyggingar, det skall jag! Eller typ, ska sitta framför tvn, äta chips och gå och lägga mig tidigt så jag är pigg imorgon när det blir tågresa kl 11, yey!
pusspuss






/by Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0