3 days baby!



One more, before i go to sleap!



Måste ju liksom bara påminna om att jag åker till London om 3 dagar! :D

Om askmolnet stoppar mig så kommer jag nog döda någon! (ring polisen, detta är allvar!)
Alltså jag kommer börja gråta, på riktigt, jag blir inte nådig skall ni veta, fy fa-an säger jag bara!!!
Men, nu skall vi inte tänka så, det kommer säkert gå fint, hoppas jag!



Jag har bett pappa växla in allt jag hade på resekontot, 4000, det får räcka, jag skall ju liksom inte betala mat eller boende eller så utan dom pengarna har ju mamma, jag har 4000 till shopping i 4 dagar, det blir nog fint! :)

Just nu vill jag jättegärna ha



en finfin stråhatt tack!
skulle pappa ypperligt på min hjässa!




hotspot.webblogg.se

Mockakavaj i en göttig beige färg som vår/sommarjacka!
Snyggt!





Nä, nu skall jag sova, det är ju dansuppvisning om 2 dagar, känner att kroppen inte riktigt är på g, och ont i halsen har jag också, skit! :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0