I´m Back!


Hejhej!!!

Drygt 4 dagar sedan nu, ledsen för det, men det är nämligen så att jag drabbades av magsjuka i helgen! :S
Runt 5 på lördagsmorgonen vaknade och låg prick still i kanske en kvart, vågade inte röra en fena för jag var stensäker på att jag skulle spy!
Hela lördagen spenderade jag på soffan eller i mammas säng, mammas säng är bäst när man är sjuk! :)
Fy faa-aan vad det är vidrigt att vara magsjuk!
Att spy är det värsta jag vet, jag är rädd för att spy, hela kroppen krampar och jag tror att jag skall dö varje gång! Usch!
Som tur var varade själva spyandet bara tills lördag eftermiddag, men magen vart ju fortfarande i obalans kan man säga, kunde väl bott på toaletten nästan...
Hahaha förlååååt, rätt äckligt kanske :P
Det värsta på söndagen var min rygg, hade så ont i ryggen så jag ville dö! Dels av allt liggande på rygg, men främst av spyandet, det gjorde gööööront i lungorna!
Sen har det bara blivit bättre och idag mår jag nästintill toppen! Är bara lite svag i kroppen, hade ju ingenting i kroppen kvar efter i lördags, så nu får jag sakta men säkert fylla på igen. :)


Nog om magsjukesnack nu, åter till verkligheten!

Det var ett jävla tjat om Sibel!
Hur synd det är om Sibel, vilken bra låt hon hade, att man inte kan fatta att hon inte gick vidare, och blablabla!!!
Det är inte synd om Sibel; är man med i leken, får man leken tåla, thats is!
Hennes låt var icke bra, nej fy! Jag såkade faktist kolla på melodifestivalen då hon sjöng och jag undrade varför det lät så konstigt... Det visade sig att det inte var något konstig ljud, det var Sibel som sjöng! Hahaha förlåt men jag tyckte faktist att hon sjöng jättedåligt!
Så jag kan fatta att hon inte gick vidare, om sverige tyckte som jag, och uppenbarligen gjorde svedala-borna det!
Någon måste ju åka ut, varför skulle det inte bli hon?
Jag hörde ju iofs inte dom andra bidragen menmen, sånt är livet!


Nu skall tjurkärringsjulia försåka stoppa något mer i magen innan hon går och lägger sig!
Konstigt nog så blev jag stööööört sugen på allt just nu!
Tacobuffé, pizza, kebabrulle, en god bulgursallad, u name it!
Och vet ni hur arg jag är för att det inte finns något ställe som typ Tacobar här!
Det är något jag verkligen saknar, att kunna käka tacobuffé, så jävla goooott!! :D
Men det är klart, äter man något för ofta blir det inte gott till slut.
Jag brukar alltid äta taccobuffé när vi åker till Gällstad för en shoppingrunda på Lager 157, det är det jag längtar efter när vi ger oss av! :P hahaha
Nej, nog snackat om mat nu, jag blir tokig, jag kan inte ens klämma i mig 2 rostmackor än! :S


Toodles babes!
Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0