Christine



Halloj!


Egentligen har jag fullt upp, det är DH på tv, efter det är det Cugar Town OCH så har tydligen Christine premiär idag också! Ohh I'm happy! :D
Men, förra veckan var väl Cugar Town en timme, eller har jag fel? Har för mig att det var ända till kl 10 förra veckan, men idag är det bara en halvtimme och sedan är det Christine till kl 10... Hmm, jaja, mig gör det inget, Christine är tidernas roligaste människa!  :D
Update: Hahahahah skådisarna i Cugar Town är roliga!!! Hihihihihihi dom drar klockrena kommentarer ibland, fun! :P


Skulle egentligen bara ge en liten uppdate om Londonresan, kommer förmodligen bli av i slutet av maj, jag och mamma åker nog ner direkt efter vårens dansuppvisning så jag hoppas att den är tidigt på veckan!
Dom som vi skulle får åka med hade nog tänkt åka lördagen den 15 maj, men vi har ju genrep dagen efter och dansuppvisning på måndagen eller tisdagen, (hoppas jag!!!) och det måste jag ju vara med på, så vi kanake åker på onsdagen om vi har tur, så stannar vi tills lördag eller söndag, inte helt klart än, mamma skall prata med vår resekompis imorgon igen.
Hon Som vi åker med heter Ingela och är mammas vän och arbetskamrat, hennes dotter Johanna  bor i London sen typ 4 år tillbaka och hon har tafit med mamma för att hälsa på ett par gånger. Första gången fick Emilia följa med dom, året efter fick jag åka med och året efter det (förra året) så åkte vår familj istället, eller inte simon då, men jag, Emilia, mamma och pappa, det var mysigt. :)
Och i år blir det väl en weekend till om allt går enligt planerna! :)


Nej, nu skall jag hämta mig lite fruktsallad som mamma gjorde till efterrätt idag, gott! :)






Kommentarer
Postat av: mia

jag hoppas det går bra:) ååh kollade också på christine hon e så hysterisk, I love it^^

2010-03-09 @ 23:03:50
URL: http://allofmyenergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0