Kap









Skärp, Second hand




Väska, Second hand




Kavaj/blus, Second hand




Kavaj, Second hand


Sisådär, jag lyckades, eller jag misslyckades egentligen för jag var ute efter snygga jeans att göra shorts av men det fanns inga så dår började jag kolla efter annat och då hittade jag dom 2 kavajerna på Myrorna och sedan hittade jag 4 nya skärp (välbehövligt, har levt med ett och samma i över ett år typ :S) och den snygga väskan, ca 500 för allt, kap!




Armband, Indiska




Turkish Delight, Orienthuset


Mmmmhhhh, så gott! :D



Japp, det var det jag fick med mig hem, inte så mycket av det jag planerat att hitta, men det brukar ju inte bli så :P

Nu skall jag hoppa in i duschen, senare skall jag till stan, fika med B och köpa present till A, men det är ju en hemlis, så om du läser det här får du låtsas bli överaskad ändå ;P


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0