Motljus



Godmorgon!

Tog med mig datorn ut på altanen idag och det är knappt att jag ser vad det står på skärmen för det är sådant motljus, skulle ju kunna sätta mig på andra sidan bordet men där ha mina kära katter sovit inatt så det är pretty mucho pälso på el dynos, så jag sitter väl kvar här.


Igår var vi ute hos Oskar, blev en tidig kväll för alla skulle typ jobba idag så jag och Beata och 2 av grabbarna fick skjuts av fina Shaggy in till stan, somnade väl runt halv 1 så jag är pigg och fräsch idag. :)


Dagen planer är följande:
Blir förhoppningsvis upplockad av Beata för lite göttigt strandhäng, vi skulle åkt ut med båten på mjörn men det blåser så mycket så vi hade nog blåsit bort på någon av dom små öarna, ingen hitt, så vi stannar iland. :)
Senare idag skall jag nog träffa Jenny och vi skall hurta oss runt Gerdsken, hurt I say!


Hade gött så länge peeps, puss!





Kommentarer
Postat av: Johanna

I say WIHOO! (Även om jag gillar Alingsås för det mesta)

2010-07-07 @ 21:55:21
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0