Helt utarbetad!



Nej då, inte alls farligt, lite trött bara av att ha stigit upp halv 6 i en veckan, jag har inte gått upp så tidigt sen jag gick i skolan, och inte ens då för då gick jag upp halv 7...
I vilket fall som helst, jobbaveckan är över, jag går härmed på "semester"! OCH, jag kommer få en minilön i augusti, GÖTT!


Nu skall jag springa runt som en höna och packa och duscha för klockan 6 kommer johanna och plockar upp mig och så åker jag, hon och lina till skövde över helgen, hur härligt att komma bort liksom! :O
Lina är dock sjuk, jag gissar på körtelfeber men jag vet inte, hon var i alla fall hos doktorn idag så snart får hon ju reda på vad det är frågan om, hon skall i vilket fall som helst åka med ändå, men det bli en lugn helg och om hon skulle må bätre så tar det ju bara 2 timmar hem så det är ju inte så farligt.


Nej, gotta go, kaaaaanske kikar in innan jag sticker, annars hörs vi väl på söndag för kah tar inte med datorn, men då blir det bildbomd som gäller så ni har ju något att se fram emot iallfall :P


PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0